boekenfonds

Voor het kopen en huren van boeken werkt onze school samen met Iddink. Zij zorgen ervoor dat je op eenvoudige wijze de juiste schoolboeken voor komend schooljaar kan bestellen. Ook ander schoolmateriaal zoals een atlas of een rekentoestel kan je bij hen bestellen. Alles wordt persoonlijk thuis afgeleverd. Bestellen kan via een persoonlijk account. Hieronder vind je meer info.

Naast de boeken dien je ook een laptop aan te schaffen. Alle informatie over de aankoop vind je hier.

BOEKEN

Bestellen

 

Zelf aankopen

Klik hier om de boekenlijst te raadplegen. Deze pdf bevat alle lijsten voor elk leerjaar. Let goed op dat u voor het juiste leerjaar boeken aankoopt.

Via externe partner

Hoe?
Ga naar www.iddink.be/bestellen en klik op de optie ‘Bestellen’. Je kunt daar een persoonlijk account aanmaken. Tijdens het bestellen wordt naar je schoolcode DXCBR399 gevraagd.
Wanneer?
Het is belangrijk dat je vóór woensdag 5 juli 2023 bestelt, zodat je zeker weet dat je je schoolboeken voor de start van het schooljaar in huis hebt.  Als je achteraf bestelt, kost het extra tijd en geld om je bestelling verzendklaar te maken. Deze extra kosten brengen wij gedeeltelijk in rekening.
Welke boeken?
Na het aanmelden onder je persoonlijk account kan je de boekenlijsten raadplegen.
Akkoord?
Tijdens het bestellen zal ook om akkoord van je ouder(s)/verzorger(s) worden gevraagd.
Levering
Wanneer?
Als je vóór woensdag 5 juli 2023 bestelt, levert Iddink je bestelling in de periode van maandag 17 juli t/m vrijdag 25 augustus 2023. Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een e-mail over de status van je bestelling.
Op vakantie?
Geen probleem. Uiteindelijk laat de bezorgdienst een bericht achter met de aanwijzingen waar jij je bestelling kunt ophalen.
Meer weten?
Op www.iddink.be kun je makkelijk een vraag stellen. Ook vind je daar meer uitleg over het inleveren en bestellen van jouw boeken.


+

LAPTOP

Bestellen

 

Hoe?

Nieuwe leerlingen ontvangen eind juni een mail met de link naar de webshop. Leerlingen die reeds bij ons op school zitten, krijgen op het einde van het schooljaar een bericht via Smartschool met een link naar de webshop.

In die mail of dat bericht ontvang je verdere instructies.

Wanneer?

Het is belangrijk dat je vóór 12 juli bestelt én betaalt, zodat je zeker weet dat je je laptop bij de start van het schooljaar hebt. 

Welke laptop?

De school heeft een selectie gemaakt op basis van de noden in onze school. Alle info over het type toestel vind je hier terug.

Wie?

De aankoop van de schoollaptop is verplicht voor elke leerling.
De aankoop of huurkoop van de laptop dient door je ouder(s) of voogd te gebeuren.

Levering

Wanneer?

Als je vóór 12 juli betaalt, levert Signpost de laptop eind augustus op school.

Meer weten?

Op Hier vind je alle informatie over de laptop, de prijzen, de garantie,… .